Ruilen & Retourneren

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder bij het terugsturen van je bestelling zodat je een terugbetaling kunt ontvangen. Wij bieden een 14-dagen geld-terug garantie.

Hoe retourneer of ruil je een product?

  • Voor het starten van een retourzending kunt u contact opnemen via: info@miazola.nl. Geef hierbij het ordernummer en reden voor retourneren. 
  • We sturen u het retourlabel waarmee u het product kunt terugsturen.
  • Zorg dat het product goed is verpakt, en vergeet niet het retourlabel terug te sturen.
  • Zodra wij de bestelling hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen of het product omruilen.

Let op: De verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant, Miazola zal deze retourkosten niet vergoeden.

Retouradres: Philitelaan 67-171, 5617 AM Eindhoven

Telefoonnummer: 0644543744

De volgende goederen zijn uitgesloten van het retourrecht

  • Goederen die besteld zijn voor zakelijke projecten.
  • Op maat gemaakte goederen.

1. Wat is de retourperiode?

Wij bieden een 14-dagen geld-terug garantie.

Let op: De verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant, Miazola zal deze retourkosten niet vergoeden.

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Na ontvangst van de geretourneerde goederen door ons, zal de bestelling worden geannuleerd. Elk bedrag dat al door de Klant betaald is, wordt binnen 6-10 werkdagen na de annulering teruggestort op de rekening van de klant vanaf de oorspronkelijke betaling.

De goederen mogen niet beschadigd zijn. De originele verpakking moet beschikbaar zijn. Verder moeten de goederen in staat zijn om door ons te kunnen worden doorverkocht.

3. Moet ik betalen voor de retourzending?

Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Wij raden je aan een retourzending met een Track and trace te versturen, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

4. Kan ik het product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?

Je moet contact met ons opnemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres anders kan zijn dan het adres waar je bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

5. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@miazola.nl. Het Miazola team werkt zeven dagen per week. Wij doen ons best om binnen 24 uur te reageren.

6. Mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing vragen wij je om een foto te maken van de desbetreffende beschadiging. De meest optimale afbeeldingen zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en de fout duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Indien je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, bieden wij je gratis een vervangend product aan of een terugbetaling. 

Mocht je verder vragen hebben, aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice: info@miazola.nl