Veelgestelde vragen

Wat leuk dat je ons probeert te contacteren! Als je een vraag hebt over je pakket, raden we je aan om eerst onze FAQ hieronder door te nemen. Deze bevat de meest gestelde vragen. Mocht je geen antwoord vinden op je vraag, dan kun je altijd contact met ons opnemen via de contactgegevens onderaan deze pagina.

1. WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Gemiddeld duurt het 1-2 werkdag om je bestelling te verwerken en vervolgens 7 tot 12 werkdagen voordat je de bestelling ontvangt, nadat je de bestelling hebt geplaatst. Als deze periode is verstreken en je nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

2. WAAR KAN IK MIJN TRACK & TRACE CODE VINDEN?

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we automatisch een Track & Trace-code naar je toe. Vergeet niet om ook je spam-map te controleren, want het kan gebeuren dat onze e-mails daar terechtkomen. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.

3. HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace code in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.

4. IK BEN NIET TEVREDEN, HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?   

  • Let op: De verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant, Miazola zal deze retourkosten niet vergoeden.

Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder bij het terugsturen van je bestelling zodat je een terugbetaling kunt ontvangen. Wij bieden een 14-dagen geld-terug garantie.

  • Voor het starten van een retourzending kunt u contact opnemen via: info@miazola.nl

Om je pakket te retourneren, kun je ook terecht op onze pagina "Ruilen & Retourneren".

5. HOELANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN GELD TERUG KRIJG?

Na ontvangst van de geretourneerde goederen door ons, zal de bestelling worden geannuleerd. Elk bedrag dat al door de Klant betaald is, wordt binnen 3-6 werkdagen dagen na de annulering teruggestort op de rekening van de Klant vanaf de oorspronkelijke betaling.

De goederen mogen niet beschadigd zijn. De originele verpakking moet beschikbaar zijn. Verder moeten de goederen in staat zijn om door ons te kunnen worden doorverkocht.

Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen:

Telefoonnummer: 0644543744

E-mail: info@miazola.nl

Adresgegevens: Philitelaan 67-171, 5617 AM Eindhoven 

Openingstijden: Maandag - zondag: 09:00 tot 20:00 uur.